Збільшення грудей Львів

Пластична операція зі збільшення грудей – це мрія… мрія кожної жінки ,яка не в змозі похизуватись об’ємом або ж після народження дітей комплексує з приводу втрати форми.

Для мене, як пластичного хірурга, це не просто операція – це втілення однієї мрії. Для мене дуже важливо, щоб ви отримали бажаний результат та, з професійної точки, максимально пропорційний вашому тілу розмір та форму грудей.

Збільшення грудей Львів.

Збільшення грудей Львів можна назвати найпопулярніша пластична операція. Збільшуюча маммопластика- це операція, яка дозволяє виконувати збільшення та підтяжку грудей за допомогою імплантатів. Це втілення мрії кожної жінки після пологів і не тільки.

Пластика грудей підходить жінкам, які мають  помітні вікові зміни молочних залоз, або ж володіють маленьким або великим  об’ємом грудей. Збільшуюча маммопластика рекомендована жінкам з вродженим недорозвиненням грудей, а також в тих випадках, коли молочні залози зазнали змін в результаті великої втрати ваги. Повернути красиву форму грудей можливо після пологів та грудного вигодовування.

Як проходить збільшення грудей?

Консультація

Вже на першому прийомі я знайомлю пацієнтку з видами імплантів та їх формами, розповідаю про деталі операції та рекомендації ,яких необхідно дотримуватись до операції

Огляд

Зважуючи усі побажання пацієнтки та за результатами здійснених замірів, оцінки стану молочних залоз (ступінь асиметрії, птозу, рівень еластичності шкіри) я визначаю найбільш оптимальний вид, профіль, об’єм  та структуру імплантів.

Обстеження

Обов’язковим є огляд  спеціалістів та здача всіх необхідних аналізів перед  маммопластикою. До аналізів належать загальний аналіз крові та сечі, біохімічний аналіз крові, цукор крові, коагулограма, проба на СНІД, ВІЛ, гепатит В і С, реакція Вассермана, група крові і резус фактор). До огляду спеціалістів – УЗД молочних залоз і ЕКГ, а також огляд у гінеколога та терапевта.

Імпланти та Операція

Форма

Круглої або анатомічної форми- вибір стає очевидним після замірів та особливостей будови грудної клітки. Як пластичний хірург, до цього питання я ставлюся з великою відповідальністю, адже розумію, що в подальшому від цього  залежить відчуття комфорту пацієнтки.

Виробник

Щодо виробника, то тут  однозначно тільки СЕРТИФІКОВАНІ в Україні представники Polytech, , Motiva,  Allergan, в тому числі й найновіші інноваційні надлегкі імпланти Polytech BLite від німецького виробника ( на 30% легші за звичайні аналоги, що унеможливлює подальше опущення грудей)

Всі імпланти мають довічну гарантію, паспорт та серійний номер, які отримує пацієнтка при виписці.

Я практикую  накладання швів саморозсмоктувальними нитками, які не потребують видалення.

Тривалість

• Від 40 хвилин до 1,5 години ( в залежності від виду та складності)

Анестезія

• Загальна

Розріз

• Для установки імплантів проводиться під грудьми, в природній складці або через ареолу. Він стає абсолютно непомітним.

Збільшення грудей. Покази для проведення операції

у м. Львів

Збільшення молочних залоз

застосовується:

• для збільшення об’єму і поліпшення форми грудей зі збереженням функції лакатції(годування грудьми);
  • для відновлення об’єму грудей після вагітності або після раптового схуднення;
  • для усунення розходжень у розмірах грудей;
  • як відновна процедура після операції з видалення пухлини в молочній залозі.
    Ефект досягається за рахунок розміщення спеціального протеза-імплантанта. Збільшення грудей проводиться за відсутності протипоказів.

Основне завдання

збільшення грудей

Мета збільшення грудей – це надати грудям поліпшену форму і розмір, що будуть пропорційними фігурі.

Ефект досягається за рахунок розміщення під тканиною молочної залози або ще глибше (в грудному м’язі) спеціального протеза-імплантанта, що має силіконову або поліуретанову оболонку, заповнену когезивних гелем.

Результати збільшення грудей Львів

Завдяки своїй популярності, операція зі збільшення грудей  є доволі прогнозованою та керованою. В реабілітаційному періоді відбувається наступне:

• залишається малопомітний рубець довжиною близько 5 см
  • згодом відбувається природне опущення грудей;
  • абсолютна симетрія неможлива;
  • операція не впливає на ймовірність захворювання на рак молочної залози;
  • труднощів для лікарського обстеження зазвичай не виникає;

Тривалість

• Від 40 хвилин до 1,5 години ( в залежності від виду та складності)

Анестезія

• Загальна

Рубець

• 3-5 см

Реабілітація

Я завжди кажу, що рекомендації створені для того, щоб їх дотримуватись. Тому і акцентую на них до та після операції. І, найперше, це носіння компресійної білизни та спокій.

Після операції пацієнтка залишається в клініці протягом доби.

Контрольні огляди на 3-7-14 день. Так чи інакше, я завжди он-лайн контролюю стан пацієнтки.

Для швидкого відновлення я раджу:

• Носити компресійну білизну, яка фіксує груди в правильному положенні, сприяє усуненню набряків.
  • Уникати контакту з водою в зоні швів щонайменше 14 днів
  • Забуваємо за кермо  в перші 2 тижні – просимо рідних стати ненадовго персональним водієм
  • Обмежити фізичне навантаження, будь-яке.
Дізнатись вартість
Сміливо ставте запитання в DIRECT мого Instagram акаунту
Або ж заповніть форму «Записатись на консультацію»